Heeft u een klacht?

Voor financiële zaken is er sinds kort een algemeen klachteninstituut.

 

Daar kunt u als consument vinden waar u moet zijn als u een klacht heeft over een hypotheek, verzekering of financieel advies. Belangrijk is wel dat u uw klacht eerst voorlegt aan het bedrijf waar het financiële product of advies van afkomstig is.

Als u een klacht heeft over een verzekering of hypotheek die u bij ons heeft afgesloten of over een advies dat wij u gaven, neem dan contact met ons op. U kunt ervan op aan dat wij uw klacht zeer serieus nemen. Wij hebben een interne klachtenprocedure opgesteld om uw klacht zo snel en goed mogelijk af te handelen. Wij zullen uiteraard er alles aan doen om de reden voor uw ontevredenheid weg te nemen. 

Mochten wij hier onverhoopt niet voldoende in slagen dan kunt u zich nog altijd wenden tot de bevoegde geschilleninstantie. U vindt die meestal in uw polisvoorwaarden. Maar u kunt sinds kort ook terecht op de website van het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, www.kifid.nl. U vindt daar, naast algemene informatie, ook een Wegwijzer naar de juiste geschilleninstantie.