Klein foutje, grote gevolgen

U wilt uw klanten het beste product of de meest ideale dienst leveren. Dus werkt u zorgvuldig en checkt u alles dubbel. Maar een foutje is nooit helemaal uit te sluiten. En dat kleine foutje kan grote gevolgen hebben.

 

Als u – of een van uw medewerkers – door een slordigheid of uit onwetendheid een fout maakt, kan dat tot grote schade leiden bij uw klant. Spijt betuigen is dan vaak niet meer genoeg. Uw klant kan u aansprakelijk stellen en dat kan een schadeclaim tot gevolg hebben. De Amerikaanse claimcultuur neemt ook in Nederland toe. U kunt in zo’n geval in financiële problemen komen en het voortbestaan van uw bedrijf kan zelfs in gevaar komen.

Ieder bedrijf is anders
Met een aansprakelijkheidsverzekering voor bedrijven bent u verzekerd voor verschillende vormen van aansprakelijkheid. Natuurlijk liggen de risico’s voor elk bedrijf weer anders. Daarom zijn er ook verschillende verzekeringen elk met hun eigen dekking en voorwaarden.

Wilt u weten welke aansprakelijkheidsverzekering voor uw bedrijf de meest geschikte is? Of dat uw verzekering nog steeds goed aansluit op uw huidige situatie? Neem contactop met ons kantoor. Wij zoeken het tot op de bodem voor u uit.